Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

diumenge, 27 de febrer del 2011

27/02/2011 - Una nit ben curta -


A les 3:30 m'ha sonat el despertador. Tocava llevar-se, vestir-se mig adormit i menjar alguna cosa abans de sortir cap a l'aeroport de Girona. El vol sortia a les 6:15, i com que no havia de facturar, podia arribar cap a les 5 tranquilament. Els meus pares, que m'han fet de taxistes, s'han preparat i hem sortit puntuals sobre les 4. El trajecte ha anat molt bé perquè, obviament, no hi havia ningú :)







































M'han deixat a l'entrada de l'aeroport i he anat directament cap al control de seguretat. Per primer cop, he pitat, i crec que ha estat per l'envoltori dels dos polvorons que portava a la butxaca (que són d'alumini) jeje. A part d'això, cap problema! He decidit esperar prop d'una pantalla per quan sortís la porta d'embarcament, i vès per on, era just on estava esperant jejej, així que no m'he hagut de moure. Ens han fet embarcar a l'hora i com sempre, la gent s'ha tornat boja per fer cua! Al final, hem esperat a dues noies que venien molt justes, però hem sortit puntuals.






















He intentat dormir durant el viatge però era complicat. Almenys tenia finestra i podia fer fotografies del sol sortint per l'horitzó i els núvols sota l'avió. A Maastricht estava plovisquejant quan hem aterrat i he anat directament a la parada de l'autobus que m'havia de portar cap a la ciutat. Bàsicament mig avió, hem anat allà a esperar jeje. Al pagar tiquet, m'ha semblat que m'estafaven perquè m'han cobrat 4 euros en dos bitllets diferents, però bé ho hauré de comprovar quan torni (si és un altre conductor :P).


















A les 9h, ja estava a Maastricht, i com podeu entendre, un diumenge a aquesta hora no hi havia ningú al carrer. He estat fent turisme, arrossegant la maleta de rodes per tot arreu (aigua, fang, herba), fins que he decidit para a descansar i esmorzar. La ciutat és maca per passejar, amb varies opcions interessants (esglèsies i places), però el detall és que tot està format per carrers de llambordes, i com podeu entendre, amb la maleta ha suposat un esforç elevat xDD Al final, després de dinar, pràcticament havia visitat totes les coses més importants i he decidit anar a buscar l'autobús cap a Aachen. Estava cansat i la pluja no convidava a quedar-se més per la tarda.





















Durant el trajecte, he dormit una mica i aproximadament en una hora he arribat a la ciutat del congrés: Aachen (Alemanya). He creuat tot el centre històric fins la plaça de l'Ajuntament, que és on estava el meu hotel. He aprofitat per fer algunes fotografies, però volia deixar la maleta així que he fet el check-in i m'han assignat una habitació. L'hotel és petitó en quant a número d'habitacions, però aquestes són molt maques i ben preparades (deu tenir un total de 12-15 habitacions màxim). El detall és l'ascensor, que en comptes de portes té uns sensors infrarojos, amb el qual si els bloqueges, has d'apretar un botó de reset i tornar a marcar el teu pis xDD























Un cop a l'habitació, he decidit descansar una mica i llevar-me per anar a sopar. Ha estat un greu error perquè m'he adormit tard, i ja no m'he despertat fins les 21h. Amb el cos que tenia, m'ha fet molta mandra sortir a sopar. He menjat provisions que portava, i he decidit descansar fins demà al matí. Em llevaré d'hora i visito la ciutat abans del congrés, ja que comença tard el primer dia!
















Per avui no ha estat malament, fent turisme-safari amb la maleta tot el dia :D

Gute Nacht!

L'Avi Salmó des de l'Hotel 3 Könige, Aachen

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/YESMeetingAachen32011#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger