Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimarts, 1 de març del 2011

01/03/2011 - Els últims en abandonar el Super C -


Avui les jornades començaven ben d'hora al matí. Després del meu esmorzar complet he sortit passejant fins l'edifici Super C. Allà he anat combinant xerrades (hi havia dues sessions paral·leles en diferents aules) amb els temes més interessants i he vist algunes presentacions que m'han agradat força. Com passa sempre, hi havia gent més fàcil d'entendre que d'altres, així com amb més facilitat per expressar-se en públic en relació a la gent més tímida. Les meves investigacions, m'han dut a descobrir que en general, la majoria de gent que presentava era el seu primer cop, i estaven força nerviosos!

He conegut un parell de noies més (una portuguesa i una belga), que tenen xerrada demà al matí, així que encara portaven uns quants nervis a sobre. Amb el format que han dissenyat els organitzadors, en teoria teníem fins a 15 minuts per discutir sobre les temàtiques presentades, i en general, amb 5 n'hi havia prou. Per tant, cada 20 minuts, teníem 10 minuts per fer descans i menjar dolços. No crec que sigui massa bo pel cos :P

La jornada ha anat avançant i al final tampoc he baixat a dinar avui. Amb el munt de descansos i pica-piques que hem fet, he cobert les necessitats calòriques xD Després de la xerrada llarga de la tarda (la vida laboral d'un treballador d'una empresa d'herbicides), tocava la sessió de pòsters. Allà he estat parlant amb les meves veïnes de plafó: una noruega d'Oslo i una Finlandesa del centre del país. De tant en tant s'acostava algú a preguntar-nos alguna cosa i hem anat responent els dubtes.

Al cap d'una estona, s'ha acostat una noia alemanya (Milena) a parlar amb les nòrdiques (resulta que compartien habitació a l'hostal de la ciutat), i s'ha interessat pel meu pòster, ja que treballa amb compostos similars. Després d'explicar-li el meu póster al complet, hem anat a parlar sobre el seu (degradació de HCHs) i el temps ha passat volant. Quan ens n'hem adonat, ja eren les 18h i no quedava ningú als pósters! Hem anat mirant a totes les fileres, i havia desaparegut tothom així que hem anat a buscar els abrics i hem decidit anar a donar una volta al centre. El meu plà inicial era deixar les coses a l'hotel i després, tornar a les 20h al local on hi havia el sopar-festa del congrés, però al final hem anat a passejar pel centre mentre parlàvem, fins que s'ha fet l'hora!

El sopar incloia una beguda d'introducció, per anar fent temps xerrant amb la gent, i després hi havia un munt de safates amb menjar per auto-servir-te. Haig de dir que estava tot boníssim, amb plats freds i calents per acabar ben tip! Mentre fèia cua amb la Milena, m'ha presentat a la Breznak, una noia sèrbia que fa el doctorat a la Universitat de Barcelona. Resulta que s'ha prés en sèrio el tema idiomàtic/cultural i parla perfectament el català perquè li encanta la nostra cultura (de fet, estic segur que en sap més que jo). Al final he sopat amb ella perquè totes les taules estaven ocupades i hem passat una bona estona desconnectant de l'anglès :P

Un cop amb la panxa plena, hem estat xerrant amb la Milena una estona, i quan algunes persones s'han animat a ballar (hi havia un DJ punxant música), ens hem acoblat a la taula de la Carmen. Allà hem estat observant la festa, i cap a les 00h jo he plegat veles cap a l'hotel. La Breznak i la Milena es volien quedar més a ballar, però jo volia dormir que demà toca dia complet de xerrades + el viatge de tornada a casa! Molta gent ja havia marxat (els que presentaven demà), i de totes formes, m'ha sorprés el retorn perquè tot i el fred, els carrers estaven plens de gent bebent (ciutat universitària, ja se sap jeje).


Ara toca recuperar-se per demà, he fet la maleta per tenir menys feina quan em llevi!

Bona nit,

L'Avi Salmó des de l'Hotel 3 Könige, Aachen

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/YESMeetingAachen32011#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger