Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dissabte, 9 de juliol del 2011

09/07/2011 - Cursa de Festa Major de Ca n'Anglada -


Una setmana després de la cursa de Festa Major de Terrassa, he corregut la del barri de Ca n'Anglada, que està força aprop de casa. Mirant el circuit de curses Activa't de Terrassa (m'agradaria fer-lo complet algun any), he vist que aquesta cursa era gratuïta i m'hi he apuntat.


El tema del recorregut i la distància ha estat una mica embolicat perquè als cartells havien posat que serien 6500 metres, quan any rere any era de només 5500 m. Tampoc hi havia planell concret amb el circuit així que m'he guiat pel que he trobat d'anys anteriors. Al final, quan he anat a recollir el dorsal he preguntat i m'han dit que serien 2 voltes al circuit de sempre.

Fèia força calor i he escalfat suau abans de col·locar-me a la meitat del gruix de gent a la sortida. He pogut veure la cursa infantil abans i ja he vist que la sortida tenia un revolt complicat i un carrer relativament estret a l'inici, així que he sortit fort. M'ha fet por començar massa ràpid, però he vist dues dones que ja les conec d'altres anys i curses i porten un molt bon ritme, així que les he seguit. Cap al quilòmetre 2, he vist que anava bé i les he passat just abans de trobar-nos la temuda pujada destrossa cames. És un clàssic en aquesta cursa pel que he escoltat, i a mi m'ha permés adelantar moltíssima gent aprofitant que jo entreno al Parc Vallparadís amb moltes pujades de l'estil.

La segona volta l'he fet regulant l'esforç que portava i mirant de caçar més corredors. El segon cop que hem pujat la rampa dura he tornat a passar gent, però he arribat amb les cames mortes a dalt i el llarg carrer amb tendència a pujar per on havíem de continuar ha frenat la meva progressió. He perdut forces i ja m'he dedicat a mantenir la posició fins l'sprint final tot entrant a meta amb un corredor veterà!

El sistema classificatori es basava en la recollida de dorsals així que s'ha fet un petit tap i se m'ha trencat una mica la samarreta al arrencar el dorsal. Això sí, gràcies a un gran temps de 20'00'' he entrat a la posició 28 i m'han regalat, a part de la bossa del corredor amb fruita i beguda, un fantàstic pòster del Barça (n'hi havia un pels 40 o 50 primers jeje).

Realment no m'esperava cap regal ja que es tracta d'una cursa gratuïta, però he trobat que el tema de donar fruita és molt bona idea i tothom la pot aprofitar. M'he quedat una mica al parc des d'on es sortia i tan bon punt he estirat i recuperat forces, he tornat cap a casa! El proper objectiu serà el circuit de Duatlons d'Alta Muntanya a l'estiu.

Distància real: 5500 m. (50 mD+)
Temps real: 20'00'' (3:38 minuts/km)
Posició: 28 de 147 finishers (posició 20 de 73 a la meva categoria)

L'Avi Salmó escoltant "I drive" de Cliff Martinez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger