dissabte, 27 d’agost del 2016

27/08/2016 - Road Bike to Ventimigglia, Soldano, Perinaldo, San Romolo, Ospedaletti, Menton -

Darrera sortida llarga en bici amb la Rachel abans de concentrar-nos amb l’Astrid en l’arribada de la nostra filla al món!! Hem quedat a Menton per tornar a explorar la zona italiana i descobrir noves rutes, així que hem anat de Menton fins a Ventimigglia per la carretera de la costa. Un cop hem sortit de la ciutat, hem seguit fins a Vallecrosia i avui hem enfilat per la carretera més directa a Perinaldo, passant per Soldano.

A partir d’aquest últim poble hem fet la primera pujada del dia fins a Perinaldo. És bastant exigent i va bé per escalfar també jeje. Un cop al poble, hem parat a esmorzar una mica al mirador com fem sempre, i de seguida hem continuat amunt en direcció a San Romolo. La veritat pensava que aquest darrer tram seria més intens, però ja havíem fet quasi tota la pujada. Hem passat algun ciclista i de seguida ens hem adonat que començàvem a baixar jeje.

Al arribar al trencall de les tres carreteres hem decidit acabar d’anar fins a San Romolo i pujar pels seus carrers ben empinats. És com una petita illa de cases i amb zona de pícnic per passar-hi el dia. Al arribar a dalt, a la zona de l’església, hem vist que hi havia un caminet on podíem passar passejant i connectar de nou amb la carretera. Dit i fet, hem fet una mica de duatló i després de caminar 5’ hem sortit a prop del creuament de les tres carreteres jeje.

Un cop allà, hem fet les fotos de rigor i hem baixat per la carretera en direcció sud cap al mar. Quina preciositat de carretera, estreta però sense trànsit i amb unes vistes brutals tot baixant. Veus el mar tota l’estona i és molt agradable!! Poc a poc hem anat perdent alçada fins arribar a Colidirodi, des d’on hem baixat direcció San Remo per ensenyar-li a la Rachel el famós túnel de quasi 1 Km de la via verda.

Just abans d’entrar a San Remo, hem girat cap a Ospedaletti per agafar la Pista Ciclable i fer el túnel. És molt impressionant i maco de veure. Un cop atravessat, hem sortit a Ospedaletti i hem retornat a la carretera de la vora del mar per tornar cap a Ventimigglia via Bordighera i tancar el cercle. La veritat és que és una bonica sortida per canviar una mica d’entorn.

Distància: 76,58 Km
Desnivell: 1208 mD+/1208 mD-
Temps emprat: 4h08’
Podeu veure i descarregar el circuit clicant aquí: