Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

divendres, 11 de novembre del 2016

11-19/12/2016 - 17th No Finish Line -



Amb l’experiència de l’any passat, en aquesta edició volia ser més progressiu per intentar arribar el més a prop possible a les 100 voltes una vegada més però sense fer-me mal. Des del naixement de l’Alexia no havia entrenat i competit massa, així que volia fer servir d’excusa aquesta cursa benèfica per anar acumulant quilòmetres.

Un cop més, aquest any l’han tornat a organitzar a la zona de Fontvielle (menys convenient perquè cal anar fins allà), però han allargat el circuit, fent-lo més amè i evitant tants embussos. De totes formes, per córrer bé calia sortir de la feina puntual al migdia per aprofitar els primers 30 minuts sense gent jaja.

El cap de setmana no vaig anar a córrer perquè estava amb l’Astrid i l’Alexia, així que el dilluns vam anar amb la Rachel i el Charlie a començar a acumular voltes. Em vaig deixar el xip a la feina, així que vaig córrer 6 voltes (8 Km) sense que comptessin (quina ràbia jajaj).  Dimarts i dimecres però, vaig començar a acumular més quilòmetres (22 Km i 18 Km, respectivament). Aquest any volia començar fort i anar baixant distància a mesura que avançava la setmana. Tots dos dies vaig aprofitar tot el descans del migdia, tornant en autobús jeje. Tot anava bé, així que el quart dia vaig baixar a 14 Km, ja amb les cames molt cansades i adolorides. El divendres vaig estar amb l’Astrid perquè es va fer mal i l’havia d’ajudar, i al final ja no vaig córrer més durant el cap de setmana perquè no hi va haver opció.

De nou ha estat una experiència interessant, amb millors sensacions que l’any passat, i ajudant a l’equip de la feina a gairebé aconseguir 1000 Km aquest any!! :)

Voltes: 40
Dist‡ncia: 54.000 m.
Dies emprats: 4
Ritme: 13500 m/dia

L'Avi Salmó escoltant "La nineta dels meus ulls" de Pepet i Marieta


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger