Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimarts, 2 de febrer del 2010

02/02/2010 - Sisena Trobada de Joves Investigadors Catalans (IV) -


- Dia 4 -


Avui s'ha acabat la Sisena Trobada de Joves Investigadors dels Paísos Catalans celebrada a València. El dia ha tornat a començar ben dora. A les 7 l'Óscar tenia primer torn de dutxa i ja ens hem despertat tots dos. De nou, esmorzar amb alt contingut de sucre però amb menys gent al menjador. Es notava l'efecte de la festa nocturna del dilluns. De fet, la p
oca gent que hi havia llevada ens ha permés aconseguir el paper acreditatiu de que hem dormit a l'hotel i deixar les maletes a recepció sense fer cues!

Avui l'autobus 63 no anava gens ple (de nou l'efecte de la farra nocturna), així que no hi ha hagut problemes al pujar. Hem arribat dora a la facultat i ens ha t
ocat esperar per la primera plenària (de nou algo farragós pel meu gust). Finalment, al no saber què anar a veure avui, hem acabat a la sessió de biomolècules i proteïnes per veure gent de l'IDAEA i dues persones de les que vaig conèixer ahir sopant al Wok (Natural y Sano). Tampoc he acabat d'entendre-ho tot però m'ha permés descobrir nous personatges! Al coffee-break, més pastes. I per fí, després de 4 dies, he menjat paella a València (de marisc per això). Un bon dinar, i amb millor gestió, ja que hem anat quan no hi havia gent encara!

A la tarda, cua i embús monumental per aconseguir els dos papers acreditatius. Primer, la cua pel que certifica que he presentat una oral. I en segon lloc, cua pel que certifica que he assistit al congrés. Jo m'he espavilat i ràpidament he pogut anar a seure a la sala d'actes per la plenària de la tarda (soporífera màximament tot i l'esforç del ponent). Crec que el pro
blema ha estat que si les xerrades eren massa específiques, als no-químics se'ns han fet molt pesades. De totes formes, en el cas d'avui a la tarda, han aparegut tots els símptomes dels esgotats "fiesteros" i dormia un elevat percentatge de gent!















Cap a les 5 s'ha realitzat l'entrega de p
remis per simposis i puc assegurar que dels 2 complets als que he assistit, només han donat el premi correctament en un d'ells. En el de medi ambient, crec, humilment, que s'ha escombrat una mica cap a casa per premiar a algú de la universitat de València. La guanyadora ho va fer molt bé, dins el rang d'altres presentacions, però segons el meu punt de vista, n'hi havia una de molt millor! He fallat en la meva aposta (i generalitzada entre altra gent). De totes formes, aquest petit detall anecdòtic no m'ha afectat gens en la valoració global del congrés. M'ha agradat molt l'ambient, la seu, l'organització i sobretot la gent! En resum, en dos dies han aparegut personatges tan interessants com en Freddy, en Patxi, en Mister-Ligón, en Empanat, na Cuenta cuentos i en Posturetes, per destacar-ne alguns. Una bonica experiència per descobrir el munt de coses incomprensibles per mi que es fan al món de la química! Espero poder-ho repetir :P

Un cop hem sortit del congrés ens hem dirigit a l'hotel a recollir les maletes. Com que no fèia excessiu fred i teníem ganes de passejar, hem baixat a peu fins l'estació de tren i ens hem esperat fins l'hora del tren jugant amb l'ipod als bolos xD Finalment, a les 7:15 ens han deixat pujar a l'Euromed (més ampli que l'Arco) i ara estem de camí a casa tot veient la gran pel·lícula "Appaloosa", el qual em permet finalitzar aquesta entrada del diari amb una de les seves frases: "¿Cual era la palabra que estaba buscando Mackie?" Potser no em sé expressar millor però em fa gràcia conservar els records en format escrit de les noves aventures que m'esperen!

Fins a la propera,


L'Avi Salmó des de l'Euromed camí de Barcelona (Sants)

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
http://picasaweb.google.es/oktopusgarden/SisenaTrobadaDeJovesInvestigadorsAValencia22010#



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger