Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimarts, 9 de març del 2010

09/03/2010 - "El Día Después" -


Ahir per la nit, després d'arribar de l'hospital a les 22h, vaig estar mirant els programes de televisió sobre el temporal. Em vaig emprenyar moltíssim perquè tothom només es queixava dels polítics i les mesures preses. No hi estic d'acord vès. Cada cop que han alertat de possibilitat de neu i després no es produia, tot eren queixes de que eren uns alarmistes i exagerats. Doncs ara que van avisar del mal temps però no van prohibir la sortida, a passar per l'aro tothom (i jo m'incloc però sense queixar-me). Estem en una societat poc acostumada a la neu, no tenim el material adecuat (quantes persones tenien ahir cadenes al cotxe?) i no sabem conduir en aquest medi, per tant senzillament calia ser pacient i prendre's la tarda com una aventura més!















Tot i el caos que es va produir ahir, considero que aquest matí s'havia arreglat força la situació i poc a poc la gent ha pogut començar a fer vida normal. En el meu cas, he tornat a repetir fotos d'ahir per veure l'evolució (amb l'ajuda de les fotos de l'Òscar de BCN). A Terrassa, l'estampa era bonica amb el sol, però bastanta neu havia començat a desaparèixer i les imatges perdien força. De totes formes, els edificis i paisatges es veien molt
millor que ahir i valia la pena retratar-los. En el cas de Barcelona, molta de la neu caiguda s'havia convertit en gel i fèia perillós l'avanç per les voreres. De totes formes, la visió de la serra de Collserola enfarinada feia goig.















El que més m'ha impactat avui ha estat la imatge de satel·lit que han publicat alguns diaris electrònics, on es podia observar 2/3 del territori català de color blanc. M'ha recordat a la fotografia de Gran Bretanya de fa uns mesos, tota coberta de neu també. Així que, a nivell personal, crec que millor agafar l'incident d'ahir com quelcom divertit que calia gaudir! Cadascú té la seva aventura personal de la tarda d'ahir, per tant disfruteu-la :)
















Salut i compte amb les gelades aquests dies!


L'Avi Salmó escoltant "Muñeca de trapo" de la Oreja de Van Gogh

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
http://picasaweb.google.es/oktopusgarden/NevadaTerrassaBCN32010#


1 comentari:

  1. Impresionant! afegeixo el blog a favoritos... quan tingui temps jo he de reprendre el meu.

    ResponElimina

Arxiu del diari

Sobre el viatger