Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 22 d’abril del 2010

22/04/2010 - Aniversari de l'Astrid (Barceloneta) -


Avui ha estat "el dia". És l'aniversari de l'Astrid, 25 anyets plens d'experiències i diversions que ella no s'esperava celebrar així. I és que avui hem dit mentides. Sí, els seus pares i tieta, amb la meva col·laboració d'última hora, l'hem enganyat. Però no avancem aconteixements, anem pas a pas.

El dia ha començat amb normalitat, cadascú ha anat a treballar i per una d'aquelles casualitats, hem tingut una xerrada-seminari on he apagat el mòbil per no destorbar. Quan ja em tocava plegar, he anat a mirar l'hora al mòbil i m'he adonat que estava apagat!!

Tan bon punt l'he encés, m'han començat a arribar missatges demanant-me que ajudés a enganyar l'Astrid per venir a Barcelona, ja que els seus pares la volien portar d'amagat a la Barceloneta a fer uns arrossets :P De seguida l'he trucat, i finalment la seva tieta l'havia enganyat per anar al Maremagnum, així que hem decidit reunir-nos allà!

De camí, he parat a comprar un últim regalet que tenia pensat i he baixat la Rambla fins a Drassanes. Allà m'han fet esperar 10 minuts per creuar un carrer perquè la policia havia de fer circular el trànsit, ja que les autoritats havien de passar després del funeral del Samaranch! Vaia tela.

Per fí, m'he pogut reunir amb l'Astrid i la tieta i hem passejat per les tendes del Maremagnum fins l'hora d'anar cap "a casa". Com hem rigut, quan al sortir, li anava dient a la tieta que es canviés de carril per agafar la ronda...i la tieta..."no puc, venen molts cotxes...". Finalment, a 200 metres del restaurant ho ha descobert i només per veure-li la cara, ha pagat la pena :) L'hem ben enredat entre tots plegats!

Després, hem disfrutat d'un molt bon sopar abans de marxar a dormir definitivament a casa! Una bonica finalització d'aniversari :)

L'Avi Salmó des de Saba-city

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger