dimarts, 25 de maig del 2010

25/05/2010 - SETAC Sevilla -

- Dia 3 -

Avui ens hem pogut llevar una mica més tard per fer un bon esmorzar i arribar al congrés cap a les 9. Al llarg del matí, hem anat amunt i avall combinant les xerrades de vàries sales (a vegades coincidint amb gent coneguda, a vegades sols). Els temes de la sessió matutina no eren exactament del meu entorn, però sempre aprens noves coses dels "speakers" i les formes de fer presentacions perquè siguin més dinàmiques.

Al migdia, el dinar ha estat de nou perfecte pel me
u gust, una mica de peix amb patates i cebes (més light avui). La gent s'ha organitzat millor i no hem fet cua ni per agafar la teca, ni per seure a taula. Posteriorment, a la sessió de la tarda, he anat a veure les xerrades sobre els PFOs (nous compostos derivats dels plàstics). En resum, m'he traslladat al polo norte, ja que teníen l'aire a tope a la sala gegant (i estava força buida grrr.). Evidentment, he tornat a agafar mal de coll per culpa de l'aire condicionat :(

Finalment, hem disfrutat de la sessió especial amb el show-man (parlant d'estadística i com la fem servir per publicar papers sense tenir ni idea de què estem posant xDD). La frase estrella ha estat "You're flat out!" xD Que vindria a ser algo així com "No en teniu ni punyetera idea" xDD Després, hem anat a mirar pósters fins les 6 i poc abans d'anar a buscar el bus cap a l'hotel. Un cop a l'habitació i de revisar Internet, hem sortit a fer un passeig i a buscar el restaurant recomanat per una amiga del Sam "El Patio de San Eloy". Hem localitzat el carrer on ens havíem de dirigir al plànol i llestos!

Un cop hem recorregut l'avinguda de l'hotel fins al nucli antic, hem entrat al centre per la Puerta de la Carne (com sempre), i al passar prop de la Catedral hem vist un bar amb el nom que buscàvem. Mmm no ens encaixava res...ha aparegut el conflicte amb els 2 bars iguals. Per sort, hem aplicat la lògica de que havíen obert un nou bar aquí al centre per tenir més clientela, i hem seguit direcció l'altre local. Ha estat un encert. Els preus eren iguals però el local original té una peculiaritat. Un cop demanes la beguda i les tapes, tries on vols
seure: en taules i cadires normals, en taules però assegut en rajoles de ceràmica, o bé asseguts directament en unes grades de rajoles de ceràmica. Evidentment, hem provat la darrera opció perquè era la més original i divertida. El sopar ha estat excelent (unes quantes tapes i montaditos genials) i per 9 euros per persona, hem estat en un ambient únic (veure fotos).

Quan ja estàvem acabant la super tapa de pernil salat (oferta a 8 euros), ha trucat l'Antón per veure si podíem quedar per sopar ja que el Cristòbal l'havia deixat penjat xDD Li hem dit que vingués però que nosaltres ja estàvem sopats, així que ha preferit quedar-se prop de l'hotel i ja hem quedat per demà al matí (quan ell presenta). Per tant, cap a les 21:30 hem iniciat la ruta de tornada a l'hotel sense rumb, simplement deixant-nos portar pels fantàstics carrerons del centre de Sevilla!

Molt bona nit!

L'Avi Salmó des de l'Hotel Hesperia de Sevilla

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: