divendres, 28 de maig del 2010

28/05/2010 - SETAC Sevilla -

- Dia 6 -

Abans de les 9 ja ens hem anat despertant per fer ronda de dutxes. Avui tocaven les principals visites als edificis emblemàtics del nucli antic de Sevilla. El Sam ha baixat a buscar café a un bar per a ell i l'Abi, ho necessiten abans de fer res xD Un cop tots vestits, hem sortit de l'hotel!

De camí al centre, jo m'he comprat un suc i donuts per esmorzar en una mena de super xino jeje. Hem visitat directament l'Alcázar de Sevilla (gratis per estudiants) amb uns jardins i patis espectaculars i preciosos. Després hem volgut entrar a la Catedral, però tot just avui hi havia algun aconteixement militar (estava ple de Guardies Civils) i no es podia entrar fins les 14h. Per tant, mentre ens dirigíem cap a la zona del riu, hem trobat un café amb esmorzars.

Ja que ens hem vist obligats a menjar, ells dos han demanat torrades amb diferents acompanyaments i no vegis com han disfrutat l'Abi i el Sam. Un cop amb la panxa plena, hem anat fins la Torre del Oro (1 euro per estudiants) a ampliar els coneixements sobre el comerç marítim de la ciutat i aprofitar les vistes del riu que hi ha des de dalt de l'edifici. Després d'això hem anat a dinar a l'Esquinita del Arte, un bon menú de 9 euros abans d'afrontar l'accés a la Catedral.

A les 4 hem acabat de dinar i ens quedava 1 hora per veure la Catedral. No hi havia cua per comprar l'entrada però ens han informat de que la Giralda estava tancada avui :S Per sort, amb l'entrada d'avui es podia visitar demà dissabte així que hem visitat l'esglèsia tranquilament fins quasi les 5 i hem deixat la torre per demà a primera hora (obren a les 11h). Hem fet una mica de photo-crasher (a la zona del mirall enfocat al sostre i de la tomba de Cristòbal Colón) i a les 5 hem anat a descansar una mica a un parc proper a la catedral.

Després, passejada cap a l'hotel a descansar (el Sam ha fet feina i jo he dormit una siesta). Al vespre, ha començat a venir una desfilada o processó de la verge del barri i l'hem pogut veure des de la finestra de l'hotel. Un cop ha passat tota la festa i xerional, hem anat en busca de la pizzeria que vam veure ahir passejant (he hagut de tirar de tota la meva memòria RAM però he encertat on es trobava). Al final, la pizzeria estava al Carrer San Luis (bona memòria meva) per sopar com a porquets (2 entrants i 3 pizzes...aiaiai). Finalment, hem passat pel Perro Andaluz (avui obert) on es vèien coses molt freaks, i finalment a l'hotel a descansar.

Darrera nit a Sevilla, molt bona nit!

L'Avi Salmó des de l'Hotel Gran Lar

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: