Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimecres, 25 de desembre del 2013

25/12/2013 - 31ª Pujada a La Mola per Nadal -


Per segon any consecutiu he decidit acostar-me a Matadepera per córrer aquesta bonica cursa, pel nostre entorn, i just abans d'un dels primers àpats de les festes nadalenques!! Fins a darrera hora he estat decidint si corria o no perquè havien pronosticat força mal temps, però com que em tocava anar a Terrassa sí o sí pel dinar familiar, no costava res provar.



M'he llevat bé i amb temps. Ho tenia tot ben preparat per no molestar massa a l'Astrid i només faltava fer-me l'esmorzar. Com que no volia menjar tan dora, he decidit preparar-ho tot per emportar i com a conseqüència, m'ho he deixat tot preparadet a sobre el marbre de la cuina jaja. Quan estava a mig camí de Matadepera hi he caigut, massa tard. Tocava córrer sense res al cos, però al ser una cursa curta i explosiva he pensat que no era massa greu.

Al arribar, m'ha tocat aparcar lluny i m'he acostat a fer l'inscripció trotant, ja que volia tornar a cotxe a preparar-me. Per sort, els que repetíem, ja teníem una llista amb el nostre nom i no he trigat ni 1 minut a fer l'inscripció. Amb el meu dorsal en mà, he tornat al cotxe i ja m'he trobat als companys de l'equip Corremonts, l'Albert, l'Aina i el Mia! He agafat tot el necessari del cotxe i he deixat l'abric. Tocava escalfar amb fred per no arrossegar capes de roba durant la cursa jeje, tot no es pot tenir :P



El meu repte era baixar de 27' i superar el temps de l'any anterior, però sense haver pogut entrenar. Encara no he aconseguit establir una rutina d'entrenaments dins de tots els meus nous horaris! Per això, m'he unit a l'Albert i el Mia per sortir força endavant i no patir embussos. Dit i fet, a l'hora puntual, s'ha donat la sortida i hem sortit tots com a bales. La forta pujada de Can Robert fins a Can Pobla, seguint la pista, ja ens ha fet alentir a tots jeje.

El Mia i jo hem anat a bon ritme veient l'Albert al cap davant fins a la meitat d'aquest primer tram de pujada. No em volia ofegar massa i els he deixat fer, apropant-me progressivament a l'Albert. A diferència de l'any passat, no he anat guanyant moltes posicions ja que de seguida estava força endavant. Per això, a partir de Can Pobla he acabat d'assolir posicions i poc a poc superar algun corredor més. El Mia ja havia fet via cap a les primeres posicions, i jo he avançat a l'Albert a l'inici dels corriols, quan hem hagut de combinar el córrer amb el caminar algun tram. El cor anava a tope, però he necessitat caminar menys trams que l'any passat!!



Un cop superat el primer mur, hem arribat al petit descans on es pot córrer abans d'enfilar la darrera ascensió. No tenia referències de temps de l'any passat, així que no sabia si anava bé o no. Només he vist que portava uns 22' aquí i he decidit apretar al màxim. Les últimes corves se m'han fet llargues perquè anava justet de forces, i un cop hem abandonat el bosc per sortir al capdamunt de la muntanya, ja no tenia més marxes per posar jeje.

He acabat donant-ho tot fins al control d'arribada i quan he vist que havia baixat de 27' m'he posat molt content. He escoltat que algú em cridava, era l'Irene, també de l'equip, que estava fent fotografies (totes les imatges són seves). Allà ens hem reunit amb el Mia, que ha fet un temps estratosfèric de 25' i poc després ha arribat l'Albert! Com que fèia fred, tan bon punt m'he recuperat, m'he acomiadat i he baixat fins a la zona de sortida per gaudir de la coca que ens havíem guanyat tots :)



Volia esperar a la resta de membres per acomiadar-me, però no han baixat ràpid i havia de marxar a dutxar-me i posar-me a punt pel dinar de Nadal. Amb les bones vibracions d'haver aprofitat el matí pujant a l'emblema del costat de casa, he començat les festes nadalenques i he tancat un any esportiu molt interessant :)

El 2014 ens espera!!

Distància real: 3750 m. (470 mD+)
Temps real: 26'53'' (7:10 min/km)
Posició: 30 de 296 participants

L'Avi Salmó escoltant "Love away" de Capital Cities

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquesta cursa:https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/31PujadaALaMolaPerNadal122013  


1 comentari:

  1. Noi estás molt fort sí senyor !!!! Enhorabuena per aquesta cursa y tambe per la cursa de muntanya deTerrassa , sort que no pots entrenar gaire que sí no...
    El día que trobis una altra vegada la rutina no hi haura deu que t'agafi!!!!
    Et dessitjo un gran any 2014

    ResponElimina

Arxiu del diari

Sobre el viatger