Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimecres, 3 de novembre del 2010

03/11/2010 - Totes les mostres finalitzades -


Un dimecres més tancat al laboratori jeje. Almenys avui puc dir que tot ha sortit perfectament i he acabat bé de temps. Al matí, cada cop dura més la foscor i les hores de claror, s'escurcen jeje. Ara, abans de les 14h ja no tenim llum!! Al matí, he sortit cap a la UNIS tranquilament amb força fred, com els darrers dies.





















Només arribar, apagada de soxhlets per deixar-los refredar i començar a treballar el més aviat possible. Així, a mig matí ja ho tenia tot en marxa, i mentre s'evaporaven les darreres mostres, he baixat a tornar el rifle a logística. L'he netejat bé i he fet algunes fotos al protocol de neteja jeje, després de 4 mesos d'estar aquí, algú l'ha imprés i posat a la taula xDD En teoria havia de ser l'últim cop que els visités, ja que el proper cap de setmana volia que fos tranquil a casa. Però, quan he sortit d'allà, m'he trobat a la Meagan agafant un rifle. M'ha dit que era el primer cop que l'agafava!!! Vaia tela, ha fet poques excursions segur jaja. Total que m'ha dit que com que demà i dissabte eren els aniversaris de les canadenques (Kristen i ella mateixa), volien anar a la cabina de la UNIS a Bjorndalen a passar el cap de setmana i m'ha convidat. M'ha semblat genial el plan ja que no tenia res a fer aquesta setmana jeje :) Li he dit que intentaria agafar un altre rifle divendres, i així estaríem més coberts!

















Un cop de nou al laboratori he fet un experiment fotogràfic per captar el màxim de llum diurna entre les 12h i les 14h (gràcies a la neu hi ha cert reflexe, però en realitat la llum és quasi nul·la). He pogut dinar entre 13 i 14h, i he començat amb l'atac àcid força d'hora. Tot ha rutllat perfectament fins que la centrífuga ha donat un error a la penúltima tanda!! M'he temut el pitjor, jeje, una altra llarga tarda arreglant problemes. Però no, senzillament he tocat una connexió de darrera (que està molt suelta) i ha tornat a funcionar jaja. Només necessitava 2 tongades més ! Al final, he pogut acabar a les 17h de tot :) En total, 44 mostres analitzades (53 vials comptant els blancs), una bona feinada!
















Com que era d'hora, he sortit a comprar els primers detallets o souvenirs al supermercat. No hi ha una gran oferta, però sempre trobes alguna coseta divertida jeje. No m'agrada portar els coneguts "pongos", així que miro d'agafar coses amb alguna utilitat almenys! Al final, el meu dia llarg, ha estat el que m'ha permés arribar a casa més d'hora jeje. M'he pogut connectar i fer el sopar amb tranquilitat. Avui a la cuina hi havia la Mari i el Martin estudiant o acabant un treball. Han ocupat tota la taula de menjar i es volien moure però els he dit que jo podia menjar a la del sofà :)

Tocaven llenties, el meu plat estrella amb l'arrosset, pastanaga, patata i etc. Com que sempre me'n sobren unes quantes, els he posat un platet per a que mengessin ells també jaja. Els ha agradat molt així que ja he fet la bona acció del dia :P Demà tinc un bon tupper! Després ja m'he tancat a l'habitació, en menys d'una setmana estaré a caseta :)




















Dolços somnis,

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbardContinuacio#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger