Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

divendres, 5 de novembre del 2010

05/11/2010 - Friday Gathering ple de propostes -


Després de la bona feina ahir acabant de llegir els otolits de les truites, avui ja no tenia feina de laboratori. Gairebé he acabat amb tot el que tinc a la nevera, però com que marxem de cap de setmana a la cabana, arreplegaré unes quantes coses i faré net del tot segur :) Un cop a la UNIS he tingut un matí ben tranquil a l'ordinador preparant documents i impressions que faré dilluns (últim dia aquí). A les 12h puntual, he hagut de baixar a Logística per intentar aconseguir un rifle. He estat de sort jeje, darrer cap de setmana i aprofitant-lo, perfecte :P A més, he pogut parlar amb la familia i amics per concretar quan s'acaba l'aventura jeje!!


A l'hora de dinar, he anat a la sala de reunions i tranquilament he estat menjant gaudint de la poca lluminositat que arriba ja des de fora (llum minsa i només de 11 a 13:30h aprox jeje). Tampoc m'han donat molt temps, perquè de cop ha entrat gent i m'han fet fora perquè tenien una reunió jeje. M'he acabat el postre a la meva oficina (sort que hi ha taules lliures i pots ocupar-les :P). Durant la tarda, he estat parlant amb la Tatyana i ajudant-la amb els cromatogrames de masses! Hi havia alguns conceptes que no tenia clar i ens ho hem estat mirant. A continuació, ja només em faltava preparar les mostres que m'haig d'enviar cap a Barcelona. Com que viatjaràn per correu, les he volgut protegir perfectament i m'he passat 2 hores fent manualitats. Primer he rotulat de nou cada vial (per tenir doble rotulació), i després he embolicat cada vial amb paper de bombolles i l'he enganxat amb celo. En total he fet dues capses de 25 vials + 4 extres. Dilluns o dimarts parlaré amb la Pernilla per a demanar-li que ho envii un cop hagi marxat!

Quan he tornat a l'oficina, he pogut consultar una mica l'ordinador i a les 18:30 he baixat al Friday Gathering. M'he trobat a la gent que ja conec del ping-pong i he estat jugant amb ells. Era el meu últim divendres i volia aprofitar al màxim així que m'he posat en una taula i he anat guanyant a tothom!! He jugat molts partits i m'he pogut revenjar del que em va guanyar la setmana passada de forma contundent jeje. Però bé, la idea general és que m'ho he passat molt bé i he descobert que l'auto-aprenentatge fet durant els campaments de La Carral (uns 15 anys enrera) han sortit a la llum ràpidament xDD Total, que el clan rus del ping-pong ha corregut la veu de que jo jugava bé, i la Masha (la noia russa de l'equip) ha volgut jugar amb mi per veure el nivell jaja. Com que estaven les taules plenes, ens ha tocat esperar i hem parlat una mica. No sabia d'on era jo exactament i quan li he dit, s'ha quedat sorpresa perquè tot just avui havia demanat un Post-doc a Barcelona jaja. M'ha ensenyat el lloc amb el seu ordinador i ja li he dit que si ve, que m'avisi :)

Mentre esperàvem, he pujat a parlar amb la familia i l'Astrid a l'ordinador i m'ha saludat la Renathe. Algú li havia dit que jo tenia rifle i em volia proposar d'anar a una cova de gel aprop de Nybyen. M'ha semblat perfecte i hem quedat demà a les 10h. Necessitaven algú amb rifle i jo no havia visitat encara cap cova, així que tots contents :D Després he baixat a jugar amb la Masha i tot i que l'havia vist jugar molt bé, l'he guanyat fàcil. No ho dec fer tant malament a nivell amateur doncs jaja. Total que m'ha volgut fitxar per demà. Juguen la tornada del campionat contra Barentsburg i em volia a l'equip xD Ja li he dit que em sabia greu però anava d'excursió. Quantes propostes per al mateix dia jeje. A més també m'han convidat a visitar el mercat de segona mà que s'organitza a la UNIS, amb festival de la població Tailandesa del poble. Tot no pot ser!! En principi l'excursió a la cova serà curta i podrem tornar per marxar cap a Bjorndalen just després de dinar :)























A les 22h ens han fet fora de la UNIS i he pujat amb la Masha que també anava sola cap a Nybyen. Hem estat xerrant i m'ha dit que avui farien l'aniversari de la Meagan a la seva cuina (estan a la mateixa) per a que m'apuntés. Li he dit que cap problema però que jo volia sopar abans jeje, així que he anat directament a la meva cuina, he sopat la meva pizza veient una part del Senyor dels Anells, i he decidit sortir sense abric per fer els darrers 200 metres fins la Barrack 10. Fèia fred i vent, però així després no l'has de deixar a qualsevol lloc jeje. Hem estat prenent algo i ells han fet un joc divertit amb cartes i begudes. La majoria de gent no estava atenta i no s'enterava de res, però jo des de la meva posició exterior he rigut molt xDD Poc a poc la cuina s'ha anat omplint i sort que jo tenia la meva cadira i no m'he mogut :P Hem estat rient amb el Mark Jr., l'Alexandre, la Marie F. (companya de lab de l'Anna) i el Joar, borratxo com sempre xD Finalment, a les 2h he decidit marxar que demà tocava estar llest a les 10h :)

En menys de 5 dies estaré aterrant a Barcelona, sembla increible!!

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbardContinuacio#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger