Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dilluns, 1 de novembre del 2010

01/11/2010 - Última setmana de laboratori -


Avui ha començat la meva última setmana de feina al laboratori. Després del cap de setmana d'excursions curtes, ahir vaig tornar a anar a dormir tard i m'ha costat llevar-me. De totes formes, al ser dilluns, encara tinc energies i m'he trobat bé un cop aixecat! Aquesta setmana he fet el canvi de jaqueta, per utilitzar la que és més gruixuda i veure què tal funciona. És la que em vull endur el dia dels aeroports, i així alleugero pes i espai de la maleta :)

















Al arribar a la UNIS, he posat en marxa els Soxhlets i he tret les mostres de truites alpines del congelador. Necessitava descongelar-les per intentar obtenir els otolits. La resta del matí, me l'he passat a l'ordinador acabant de preparar memòries i papers que vull tenir enllestits abans de marxar. Sempre sorgeixen coses d'última hora així que tot el que pugui avançar ara, millor. Com que tenia temps abans de dinar, he decidit provar amb els caps dels peixos. Ha estat frustrant i un fracàs, perquè no podia accedir bé al cervell i no he trobat cap otolit. M'he desesperat una mica, però les coses no es poden fer amb presses, així que he decidit provar de nou demà.

Avui havia d'enviar una petita memòria per al Professor Kallenborn sobre la meva feina durant l'estada. Al final ha quedat un "report" força potable d'unes 7-8 pàgines. No tinc els resultats finals dels anàlisis químics, però sí tot el que fet, les dades biomètriques i les edats que he trobat amb el primer estudi dels otolits (primera observació amb la lupa binocular). M'he passat tota la tarda escrivint l'informe i he acabat tard. Quan m'he adonat, després d'estar ajudant a la Tatyana amb uns càlculs, ja eren les 19 i pico. No volia marxar sense enviar el document i per això he tingut el temps just per pujar fins al supermercat.

Bàsicament, havia de comprar poques coses, i he estat l'última persona dins la tenda jaja. Han tancat quan he acabat de pagar perquè ja eren les 20h. Aquesta setmana tinc el meu menú aproximat amb totes les coses i restes que tinc per la cuina organitzades en diferents àpats. Així només hauré de comprar alguna cosa puntual per completar i no deixar massa menjar enrera. La pujada fins a Nybyen ha anat prou bé i he estat cuinant directament (era tard avui). No m'he trobat a ningú, estan acabant treballs i presentacions (almenys els de biologia) per aquest divendres. L'estrés es nota a l'ambient jaja, alguna avantatge havia de tenir jo que treballo 10-12 hores però quan arribo a casa, no tinc deures xDD



Un cop amb la panxa plena, he anat a l'habitació i m'he trobat força cansat perquè no estic dormint totes les hores de convé. Almenys ja estem a la recta final, i després de parlar amb l'Astrid i la familia, he anat a llegir i dormir (de nou massa tard jeje).

A descansar,

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbardContinuacio#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger