Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dilluns, 8 de novembre del 2010

08/11/2010 - Papers amunt, papers avall -


M'he despertat inquiet. El meu cos sap que queda poc per tornar a casa :) He esmorzat la darrera tassa de llet que em quedava i ho he preparat tot per baixar per últim cop fins a la UNIS. Tocava baixar rifle, motxilla amb ordinador, bosses amb roba per deixar a la tenda de segona mà i el pastís. Total, que semblava el "tozudo", ben carregat jeje. He mirat disfrutar del camí que he fet regularment durant els darrers 4 mesos. Hi havia neu i gel a la carretera però ja estic acostumat i no he patinat gens jeje. La primera parada era a la Svalbard Brutikken (caseta de coses de segona mà que gestionen estudiants de la UNIS). Allà he deixat la meva bossa amb roba per si algú la vol aprofitar. Finalment, he arribat a la UNIS per deixar el pastís a l'oficina i el rifle amb el candau al costat de logística.
















Avui em tocava imprimir coses i acabar de pulir els detalls de l'enviament de les meves mostres cap a Barcelona. He anat a parlar amb la tècnic (Emma) per demanar-li quins papers havia d'omplir. M'ha acompanyat a la sala de reprografia i m'ha ensenyat quin paper necessitava. L'he deixat preparat amb la caixa al congelador del laboratori per a que la Pernilla només hagi d'omplir la seva part i enviar-ho. Després, he fet selecció de les coses que volia imprimir i he anat a la sala d'ordinadors. Allà m'he trobat gent de biologia i els he dit que si volien utilitzar el meu saldo d'impressions, encara tenia diners jeje. Quan arribes et donen 150 corones (uns 20 euros) per fer impressions i fotocòpies i jo no havia gastat ni 30 corones :P Abans de que se'm fés massa tard, he baixat a recepció a retornar la clau i el xip de la UNIS i m'han tornat els diners que vaig deixar de dipòsit. Més efectiu que no podré gastar jeje!

Amb tot això el temps ha passat volant. He dinat sol i tard (eren ja les 14h) a la sala de reunions i he convocat a la gent del departament (hi havia pocs membres avui) per menjar el pastís a les 15h. M'he acomiadat de tothom i ha aparegut la Pernilla, acaba d'aterrar de Barcelona. M'ha estat dient que li havia anat tot molt bé i que les meves recomanacions li havien agradat molt (menys mal). En principi hem confirmat que demà em pot portar a l'aeroport, així no haig d'agafar autobús. Després, jo volia plegar d'hora (cap a les 16h) per acabar de fer les compres de souvenirs jeje, però com sempre, s'ha fet tard. He estat ajudant a la Pernilla i la Tatyana ensenyant on deixava els tubs de centrífuga, l'àcid i com funcionava la centrífuga. Ho faran servir quan jo marxi :) Total, que he pogut recollir-ho tot cap a les 17h i sortir corrents a fer la ruta de compres. Això sí, abans he pogut enviar un correu a la gent de biologia per si volien quedar aquest vespre per acomiadar-nos a les barraques mentre preníem alguna cosa. I sí, m'he enrecordat d'agafar les "crocs" que tenia com a sabates interiors a la UNIS :)
















La veritat és que ja em quedaven poques coses per comprar i només he agafat els últims detallets i alguna cosa especial per sopar i dinar demà. M'he comprat 2 gelats perquè em venien de gust jeje. Evidentment no he pogut gastar tots els diners en efectiu que tenia ja que entre el que em van tornar de la fiança i el que m'han donat de la clau i xip avui, tenia massa calers xD Amb tot això, he tornat d'hora a casa i he pogut acabar la maleta posant-hi tota la roba que no necessitava i deixant només el que faria servir demà. En principi, gràcies a que la Pernilla va poder baixar-me algunes coses a Barcelona i que n'he deixat algunes aquí, podré tancar la maleta sense problemes (el tema pes ja veurem com va als aeroports :P). Per últim, he aprofitat per netejar el lavabo i així demà només hauré de fer la cuina i l'habitació! He baixat a la sala de rentadores i he agafat tots els productes i draps que hi havia. Crec que ho he deixat tot força net i pulit així que he anat a fer el sopar ben satisfet :P

Última vegada que fèia servir la cuina i m'havia reservat un bon plat de verdures amb patata i tonyina. Amb això he deixat el rebost ben buit (només hauré de regalar una mica d'arròs i els papers de plàstic i alumini jeje). He decidit deixar la resta de menjar fet a l'olla per dinar demà d'hora abans de marxar! Finalment, a l'habitació a parlar amb l'Astrid i anar a dormir. Demà tinc tot el matí per arreglar l'habitació (serà fàcil), i acabar la cuina!

Dolços somnis, darrera nit a Svalbard!

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbardContinuacio#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger