Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimarts, 6 de setembre del 2011

06/09/2011 - Turisme per Palma -


M'he llevat prou d'hora per aprofitar l'esmorzar i sortir a passejar abans de que faci massa calor. Amb el mapa a la mà, he fet un recorrregut per veure tots els monuments que hi estaven destacats jeje, tampoc és tan gran el centre històric de la ciutat. M'han encantat com tenen conservats els edificis emblemàtics (Almudaina, La Seu, esglèsies, el Parlament i l'Ajuntament).




























































En ple atac de calor, he decidit anar fins a la part més lluny abans de dinar, així que cap a la 1 ja ho tenia tot vist :) He passat per una terrasseta del port que fèia molt bona pinta, però m'ha semblat un preu de menú abusiu només apte per turistes, així que buscant i buscant on menjar, he trobat un menú de 12 euros en un restaurant-sòtano molt bo!! Allà he dinat perfectament, i com que era el primer client del dia, m'han atès força ràpid així que m'ha tocat fer temps llegint el diari local per deixar passar les màximes hores de calor jeje. Després s'ha anat omplint, tant de turistes com de locals, així que suposo que l'he encertat amb el lloc!










































Abans de dinar, havia preguntat el preu de l'entrada a l'Almudaina i he estat rumiant si valia la pena fer la visita o no, però en vista de que ja ho tenia tot vist, he decidit entrar. Deixen visitar poques zones i no m'ha agradat que no es poguèssin fer fotografies a cap de les sales interiors (només a patis i terrasses jeje). De totes formes, l'edifici és maco tot i que no val el preu que et demanen (és la meva opinió).

















El que sí m'he adonat, és que tot el casc antic i la disposició dels edificis, em recorda molt al centre de Sevilla. Aquí també tenen tot el casc antic ben cuidat i net. De nou al carrer, he tornat a passejar fins la mateixa platja d'ahir (avui, sabent el camí, s'ha fet molt curt xD). M'he estat allà descansat fins les 18:30 i he tornat a l'hotel abans per sortir a córrer i que no se'm fés tard per sopar.
















Avui, ja amb el recorregut après, se m'ha fet molt més curt i he reduït molt el temps d'ahir al vespre (normal). M'he trobat molt millor (ja se sap, després d'uns dies de relax, el segon dia d'entrenament sempre és infinítament millor al primer jeje) i un cop dutxat, he baixat a la zona del port per buscar on menjar. He fet un parell de voltes buscant i buscant, però al final he acabat a la zona dels guiris on m'he fotut un sopar abundant però no econòmic. Abans de tornar a l'hotel, he aprofitat per fer fotos nocturnes als principals monuments de la ciutat, ja que els tenen molt ben il·luminats.
































Ara ja toca anar a dormir, que demà comença el congrés i tinc sessió de pòsters a la tarda!

Bona nit,

L'Avi Salmó des de l'Hotel Abelay, Palma de Mallorca

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/VIIISimposioDeEstudiosPolaresAPalmaDeMallorca92011



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger