Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

divendres, 9 de setembre del 2011

09/09/2011 - Quan vas amb temps, surt tot rodat -


El darrer dia a Palma ha començat bé. M'he aixecat amb temps per dutxar-me i acabar de tancar la maleta. He baixat a fer el check-out de l'hotel i he demanat per deixar les maletes allà i recollir-les després. Encara he tingut temps d'esmorzar i tot :)

Avui les xerrades del congrés eren més interessants per mi. Hi havia part biològica i alguns estudis de contaminació per part dels nova zelandesos! He apuntat algun nom interessant per treballar a l'Antàrtida jeje. Com no podia ser d'altra forma, a mig matí hem tingut un nou descans però aquest cop ens han sorprès. Avui en comptes de pastes variades, ens han posat pastíssos cassolans (pa de pessic, de pastanaga, de xocolata), una passada! L'anècdota divertida, ha estat a l'hora de dinar, quan volíem seure a la zona amb aire condicionat (el tercer dia ja erem experts) i no ens han deixat. Ens han fet pujar a dalt que fèia més calor, però com que erem 3 i ocupàvem una taula de 6, un grupet de 6 persones ens ha demanat si ens podíem canviar. Total, que hem acabat seient on s'estava més fresquet del menjador jajaj (ens han muntat una taula per nosaltres).

Després de dinar, s'han fet les conclusions finals amb alguns plans de futur i jo ja he anat a agafar el metro i tornar cap a l'hotel a recollir maletes. Tot ha anat perfecte, i amb el camí clar fins la parada d'autobús he trigat poca estona. A més, en poc menys de 5 minuts, ha passat el que em portava a l'aeroport així que no he hagut d'esperar res. L'única pega és que anava a petar i m'ha tocat estar dret controlant 2 maletes (igual que al arribar) xDD

La part complicada ha vingut a l'aeroport, quan he arribat he vist que la companyia Air-Berlin tenia molts mostradors segons els monitors. El problema ha estat al arribar als mostradors i veure que només n'hi havia 4 oberts de 25, amb una conseqüent cua xD Si a tot això sumem que aquesta companyia tenia vols cada 5 minuts, he deduït que aniria a pitjor després xD M'he posat a la cua, i hem anat avançant xino-xano fins que han vingut 2 reforços per obrir més mostradors (llavors la cosa s'ha accelerat). Al final, he esperat 45 minuts, però com que anava amb molt de temps, no m'he preocupat pas! Com a detall, vull deixar escrit que la dona de facturació m'ha mirat amb una cara de perplexitat brutal quan la maleta ha pesat exactament 20.0 kg xDDD No la vaig pesar al detall, ho juro! No he tingut més problemes ni a la zona de seguretat ni a l'embarcar amb el pòster.

Tenia curiositat per veure el temps real de Palma a Eivissa, així que en quant hem començat a rodar per la pista, he posat el cronòmetre, i el temps total fins tornar a frenar han estat 19 minuts jajaj, gairebé res i sense opció d'aixecar-se ni treure's el cinturó per suposat xDD Un cop més, la maleta ha sortit ràpid i m'he dirigit a la zona on havia de recollir el cotxe de lloguer. Avui no hi havia ningú allà, però tot just hi havia una familia que ha trucat a la central tota nerviosa (no havien llogat mai amb aquesta companyia jeje) i li han dit que ja venia una furgoneta a buscar-nos :P M'han donat el mateix cotxe que havia reservat per Internet, però tenia dos copets que no havien fet constar i els ho he anat a dir, que després no vull problemes. El cotxe no té gens de potència, i menys si vas amb l'aire condicionat, però per moure'ns per la illa ja en tenim prou :D

Sortint de l'aeroport, he vist una oficina de turisme i ja he agafat els plànols de les ciutats i de les carreteres de l'illa abans de que em donguèssin el cotxe. Per tant, m'he dirigit fins a Sant Antoni a buscar l'hotel. Última gestió del dia jeje. No hi havia cap problema amb la reserva, m'han atès molt bé i m'han entregat l'habitació! És molt correcta, amb una bona terrasseta. Com que tenia gana, he decidit baixar a que em recomanessin un restaurant per NO-guiris i he sopat de conya a un bon preu!

Finalment, he aprofitat la terrasseta per relaxar-me escoltant música i connectant-me (tenim WI-FI gratuïta) mentre esperava l'hora d'anar a buscar a l'Astrid a l'aeroport. Aquí l'he cagat, perquè m'han acrivillat els mosquits jeje. A l'hora convinguda, camí d'Eivissa un altre cop i ja m'he reunit amb l'Astrid!
















Ara toca descansar, que demà comença el nostre relax de platja i gastronomia econòmica :P

Fins demà!

L'Avi Salmó des de l'Hotel Orosol, Sant Antoni de Portmany

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/VacancesEivissa92011



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger