Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimecres, 7 de setembre del 2011

07/09/2011 - Com els bebés, cada dues hores toca menjar -


Quan vas de congrés, menges més del compte. La meva experiència personal és aquesta i en el cas d'avui, no ha estat una excepció. Després de fer un bon i complet esmorzar al buffet de l'hotel, he anat a buscar el metro cap a la segona parada (més aprop). M'ha tocat preguntar perquè no trobava l'entrada jaja.

El viatge és molt ràpid i tranquil fins la universitat (suposo que el fet de ser primers de mes, encara no hi ha la massivitat d'assistència a la universitat). Amb les indicacions i mapes que la organització ens havia donat, he arribat fàcil a l'edifici on tenien lloc les xerrades i sense fer cua, m'han acreditat. Crec que puntuals abans de l'hora esperant que comencés el congrés, només erem 10 persones! La gent és molt poc curosa amb això i ens ha tocat esperar 30 minuts per a que tothom poguès acreditar-se! Un cop tot en marxa, a mig matí hem tingut el primer descans amb un pica-pica molt bo! No l'han volgut reduir per recuperar temps i clar, l'única conseqüència de tot plegat, ha estat baixar a dinar 1 hora i pico més tard del previst (perquè quasi ningú ha complert el temps màxim de xerrar :S).





















A l'hora de dinar, m'he assegut amb el Raúl i l'Enrique (Madrid i Valladolid) per casualitat (es compartien taules), i hem estat xerrant. Ja tinc amb quí parlar als descansos i dinars :P Menú tancat correcte de pasta i carn amb postre! Almenys a la tarda tocaven pòsters i així hem evitat la temuda "nyonya" post-dinar. Era la meva sessió i m'ha vingut poca gent a comentar perquè crec que en tot el congrés (avui i demà) només som 2 persones que parlem d'algo de contaminants (metalls i orgànics xD). Però bé, als interessats els he pogut explicar tota l'aventura de Svalbard, i just davant tenia un pòster d'una noia que va estar allà també l'estiu passat (ens vam creuar que jo arribava i ella marxava jeje). Hem passat l'estona explicant batalletes Svalbardianes, tot i que ella tampoc va poder gaudir molt de la vida local perquè va estar poc temps i fent uns experiments de control cada poques hores (això vol dir, dormir poc).





















Finalment, hem tingut un altre decans per tornar a omplir el pap amb una sèrie d'aliments fantàstics i un parell de sessions més. M'he escapat 5 minuts abans de la última per recollir el pòster, ja que ens venien a buscar amb dos autobusos per portar-nos a una recepció que ens ha fet l'ajuntament de Palma a dins del Castell de Bellver. Portàvem cert retard, però hem aconseguit pujar tots als autobusos i marxar a una hora decent.








































La visita al Castell m'ha agradat molt. Donat que està lluny del centre, no hi vaig anar ahir quan vaig descobrir que ens hi portàven els organitzadors. Ens han fet una petita introducció històrica i descriptiva i després hem tingut 15 minuts per voltar per la primera planta i pujar a la terrassa superior. La major curiositat del castell és que és dels pocs que tenen una base circular! Sembla més una plaça de braus que no un castell :) Després de la foto oficial al pis superior, hem baixat a baix on ens han fet un discurs de benvinguda i ens han donat més pica-pica per sopar (avui tot el dia menjant).






















Per sort, a una hora prudencial (cap a les 21h), ens han tornat a pujar als autobusos i ens han repartit per 3 punts de la ciutat (així cadascú podia triar on baixar segons on tinguès l'hotel jeje). Final del primer dia amb la panxa plena, demà més :)



















A descansar,

L'Avi Salmó des de l'Hotel Abelay, Palma de Mallorca

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/VIIISimposioDeEstudiosPolaresAPalmaDeMallorca92011



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger