Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 8 de setembre del 2011

08/09/2011 - Oferta especial: Pizza en sala a 3,5 euros -


Avui he ajustat una mica més els horaris del metro per arribar al congrés. Sabent a quines hores passa el metro, he pogut dormir una mica més i esmorzar més ràpid jeje. Tal i com va passar ahir, tampoc hem començat puntuals la primera sessió, però almenys l'endarreriment global ha estat menor :)

Les xerrades d'avui tractaven temes que em quedaven molt lluny i m'he dedicat a escoltar per aprendre per sobre i sobretot, conèixer la zona de l'Antàrtida on tots els grups fan estudis de tot tipus. Al final seré un expert en la Península a base de veure mapes, cartografies i fotografies xDD També tocava un descans a mig matí i a les 14h estàvem dinant. M'ha agradat que el menjar del descans no es repetís amb el d'ahir :)

Durant la sessió de pòsters, avui n'he trobat 2 o 3 que em podien interessar una mica i he pogut conèixer més gent. M'he trobat a la Maite, una noia que fa coses de Paleo, però que vaig conèixer a Tromso quan vaig estar ajudant a la gent de la UB a la campanya de l'any passat per l'Àrtic. Resulta que ella va fer una estada allà i va venir a saludar-nos a dalt del vaixell abans de sortir jaja, el món és molt petit. Per acabar-ho d'adobar, després he trobat el pòster del noi que treballarà amb les mostres que vam agafar de sediments. No ens coneixíem i l'he espantat una mica quan m'he presentat dient-li: "Crec que t'hauré de demanar drets d'imatge" (perquè m'ha posat en una foto del seu pòster) xDD Després hem estat parlant una mica i així ja he conegut a l'Oriol jeje.

Les últimes xerrades del dia se m'han fet una mica més llargues perquè ja portava una saturació de temes poc interessants des del meu punt de vista. De totes formes, no he marxat fins que s'ha acabat tot. He anat directament fins l'hotel per canviar-me i he sortit a córrer un altre cop. Avui ja m'he trobat molt millor i he tingut temps per sortir a sopar. Volia provar una cosa que vaig veure dilluns al restaurant on vaig menjar. Vaig veure una pissarra que posava que totes les nites de diumenge a dijous, podies sopar qualsevol pizza de la carta per 3,5 euros sempre que no fós a terrassa. Tenia curiositat per veure si era veritat xDD M'he dirigit cap al local, i efectivament, he sopat una pizza de marisc per aquest preu! Això sí, la meva sorpresa ha estat al veure que hi havia una taula d'adolescents al costat que s'han demanat cadascún 2 pizzes!!! He flipat quan he vist que els portaven la segona tongada perquè jo m'he quedat ple amb la primera (era una mida decent de pizza). Entre que eren joves i que han demanat la meitat de la segona pizza per emportar, m'he quedat més tranquil jajaj.

Després d'omplir una mica més la panxa, he tornat a l'hotel a escriure la crònica i ara a fer la maleta que demà toca marxar a Eivissa després del congrés! Començarà la meva darrera setmana de vacances d'aquest any :)

Bona nit,

L'Avi Salmó des de l'Hotel Abelay, Palma de Mallorca

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/VIIISimposioDeEstudiosPolaresAPalmaDeMallorca92011



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger