Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 21 de gener del 2010

01/07/2006 - XXVII Cursa de Festa Major de Terrassa -


L'experiència és un grau, i per això quan vaig repetir la cursa de festa major per quart cop tenia ben apresa la lliçó. Primer vaig córrer algun dia entre el final dels entrenaments i el dia de la cursa. I en segon lloc, vaig regular-me molt millor per arribar amb forces al darrer tram de la cursa i evitar defallides innecessàries. En aquesta ocasió, vaig enganyar a una amiga perquè vingués de públic així que vaig tenir el suport extra de la Laura.

Sabia que podia millorar el temps obtingut en les altres edicions, així que vaig sortir fort, adelantant al màxim de gent durant la baixada de la Rambla. Les forces s'havien de guardar per la pujada de l'Av. de Castellar i sobretot arribar sencer als últims 2 km de baixada. A l'alçada del Club Natació Terrassa vaig atrapar un amic que sempre fa molt bons resultats (en Jordi), així que em vaig animar a adelantar-lo i vaig mirar de mantenir-me fort fins a l'arribada. Al final, vaig aconseguir el rècord personal de la prova i per fi baixar de 32 minuts al circuit llarg. Per fi entrava dins dels 100 primers classificats de la cursa!

Distància oficial: 7800 m. (100 mD+)
Temps oficial: 31'13'' (4:00 minuts/km)
Posició: 87 de 664 finishers.

L'Avi Salmó escoltant "If it kills me" de Jasen Mraz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger