Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

diumenge, 17 de gener del 2010

17/01/2010 - El Arte de Romper el Cristal (Matthew Hall) -


Títol Original: The art of breaking glass
Editorial: Ediciones B
Any: 1998
Nº de pàgines: 443


El tercer viatge de l'any conclou després de visitar la coneguda ciutat de Nova York (EEUU) des de la meva tauleta de nit un altre cop. En un món en el que les injustícies socials estan a l'ordre del dia, un malalt mental molt intel·ligent decideix actuar com a super-heroi per impartir justicia. Per això em vaig haver de transportar a la ciutat dels grata-cels, on l'autor em va fer moure a través d'imponents edificis, grans empreses i personatges molt poderosos i rics. El nostre protagonista, Bill Kaiser, és un fanàtic de la informàtica i domina l'art d'introduir-se als edificis sense deixar rastre. Nascut al barri de Manhattan, només vol vetllar per una distribució equitativa dels diners entre els seus habitants i per això realitza el que sigui necessari. Amb un ritme trepidant d'aventures que inclouen personatges més propers i d'altres més simbòlics, la història va progressant de forma que acabes entenent la mentalitat del protagonista tot i que, en el meu cas, no comparteixo els seus mètodes d'actuació!


Un dels llibres comprats de segona mà per 1 euro a Coma-Ruga que m'ha sorprés gratament per l'estil literari amé i senzill de la història. Si bé l'argument conté molts tòpics ja vistos en pel·licules i llibres, la forma del relat és intrigant i distret i és que "la gran manzana" dóna molt joc!

L'Avi Salmó escoltant "Tengo" de Macaco

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger