Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimarts, 19 de gener del 2010

03/07/2004 - XXV Cursa de Festa Major de Terrassa -


Festa d'aniversari grossa per la cursa de Festa Major de la ciutat. Era la vint-i-cinquena edició i personalment, era la meva segona participació consecutiva. La idea era millorar el temps de l'any anterior i gaudir de l'entorn, però uns aconteixements de darrera hora encara ho van fer més divertit. Al final, vam fer un pacte amb 2 amics més de tota la vida, l'Alberto i el Pol. Ells volien que jo sortís de festa tota la nit a les Carpes de St. Cugat, i jo m'hi negava, així que vam arribar a l'acord de que si corrien la cursa completa, jo sortia amb ells tota la nit fins que tanquèssin la discoteca jeje. La satisfacció de veure'ls patir una mica, em semblava correcte per aguantar tota la nit a la discoteca amb ells.


Com sempre, la calor i les pujades van fer la prova força dura! Especialment per ells dos, que no havien pogut entrenar pràcticament res, tot i que fèien alguna cosa d'esport durant l'any. Aquesta edició va ser més curta que les anteriors i la distància total es va veure reduïda a 7500 metres. Això va anar bé per a la nit, ja que tots vam aguantar bé a la discoteca i ens ho vam passar molt bé. Així que puc dir que va ser un dia complet!

Distància oficial: 7500 m. (80 mD+)
Temps oficial: 29'27'' (3:56 minuts/km)
Posició: 157 de 656 finishers

L'Avi Salmó escoltant "Rock Bottom Blues" de Kid Rock

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger