Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

diumenge, 17 de gener del 2010

17/01/2010 - XI Mitja Marató de Terrassa -


Una de les seccions que també m'agradaria obrir en aquest blog és la de les diverses curses que he fet i que aniré fent d'aquí en endavant. La meva tradició atlètica no és molt extensa i s'ha limitat sempre a participar a diverses curses populars de la meva ciutat, Terrassa. De totes formes, després d'haver deixat de jugar a bàsquet i prendre'm un any sabàtic d'esports, vaig decidir buscar activitats esportives a l'aire lliure. Així vaig començar també a entrenar amb la bicicleta de muntanya i vaig participar en unes quantes duatlons de muntanya.

Penjaré uns breus resums en forma d'entrades independents amb aquells esdeveniments que pertànyen al passat, i a partir d'ara aniré actualitzant amb aquelles cites esportives en les que decideixi participar. Així donaré a llum a la nova secció de "Curses".



I què millor que començar amb la meva segona mitja marató de Terrassa. Després d'haver-me estrenat l'any passat amb certa preparació, aquest any vaig apuntar-m'hi sense haver pogut entrenar tan bé. Per manca de temps i de constància només he pogut entrenar esporàdicament circuits de 8-10 Km i amb això arribava molt justet al dia de la cursa.















Partint de l'experiència de l'any passat, i sabent que el circuit era exactament igual, he sortit una mica més fort per veure si podia aguantar el ritme. Tan bon punt hem començat la pujada des de la carretera de Montcada i l'Av. del Vallès, el cos m'ha demanat que afluixés una mica. En aquest punt m'he trobat amb l'Oriol, un ex-company de "tot" bàsicament. Havíem coincidit a Judo de petits, i després tota la vida hem jugat a bàsquet però en equips diferents i amb amics en comú, així que poc o molt ens hem anat veient des de sempre. Ell anava més fort i m'ha deixat enrere en aquest tram. Jo m'he regulat perquè no volia tornar a patir al tram dels quilòmetres 11-13 i perquè he vist que bufava algo de vent. Sense mirar massa el rellotge he anat fent guiant-me més per sensacions que per temps i he arribat als últims 5 km amb forces. De fet, hi havia un control de temps al km 17 i l'he passat amb 1h13'20'', en la posició 338.















Al arribar a la part dura final del Passeig 22 de Juliol, he vist a l'Oriol en la llunyania patint una mica i m'he animat a atrapar-lo. Així, a l'últim quilòmetre he contactat amb ell i hem entrat junts a la línia d'arribada! Era la seva primera mitja marató i ha fet un temps molt bo. Tots dos hem entrat amb el temps oficial de 1h31'57'' però els temps reals han estat 1h31'08'' per ell i 1h31'42'' per mi!!















Al final només he perdut un minut en relació a l'any passat, estic molt content. De nou he tingut la sort de tenir la familia com a públic incondicional, així que va per ells!





















Distància real: 21097 m. (180 mD+)
Temps oficial: 1h31'57''
Temps real: 1h31'42'' (4:21 minuts/km)
Posició: 334 de 1874 finishers (posició 106 de 493 de la meva categoria)

L'Avi Salmó escoltant "Do me right" de Mohombi

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquesta cursa:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden/XIMitjaMaratoDeTerrassa12010


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger