Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimecres, 20 de gener del 2010

02/07/2005 - XXVI Cursa de Festa Major de Terrassa -


Tercer any consecutiu en que vaig realitzar la cursa de festa major. Després de l'alicient de veure patir una mica als meus amics l'any anterior, en aquesta ocasió vaig dedicar-me a intentar millorar la meva marca! Un altre any també sense entrenar després de la temporada de bàsquet, va costar agafar ritme però al final el temps va entrar dins del rang de normalitat.



En aquest cas es va tornar a recuperar el circuit més llarg així que vaig aconseguir baixar la marca més d'un minut en comparació amb l'edició de l'any 2003. Poc a poc el coneixement de la prova en facilitava una bona actuació!

Distància oficial: 7800 m. (100 mD+)
Temps oficial: 32'59'' (4:14 minuts/km)
Posició: 161 de 706 finishers (97 de 367 de la meva categoria)

L'Avi Salmó escoltant "Love for a Child" de Jason Mraz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger