Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dimecres, 27 de gener del 2010

31/03/2009 - 4ª Duatló de Muntanya de Centelles -


La última duatló de muntanya que tancava el circuit de Terres Endins es va realitzar a Centelles. De nou, sota l'amenaça de pluja però que al final es va quedar en una mica de boira i fresqueta matinal i uns camins practicables.


L'Astrid em va acompanyar fins a la zona de sortida, però després va tornar al poble ja que sinó s'havia d'esperar tota l'estona a la zona de boxes sense poder fer res. Un cop ho vaig preparar tot, el meu repte (ja amb 2 duatlons finalitzades) era acabar entre els 100 primers per sumar 1 punt a la classificació del circuit jeje. No era fàcil, però la meva progressió era bona en relació a les posicions: 151 i 120.


La cursa tenia un primer tram de running de 8 km amb una pujada intensa que vam haver de fer caminant per un corriol estret. Aquí vaig poder seguir un grupet que anava bé de ritme i no em vaig trobar ningú que em frenés el pas. A dalt ens esperava un avituallament per començar la baixada a lo bèstia. Aquí vaig disfrutar molt i vaig anar molt ràpid fins que em vaig trobar un corredor que em va fer tap una bona estona. Fins que no el vaig poder adelantar vaig perdre una mica de ritme però vaig arribar a la zona de transició en la posició 70 amb un temps de 47'28''.


La meva missió era donar-ho tot a la bici per evitar el que em passava sempre, que m'avançava tothom jaja. En aquest cas no recordo que hagués de baixar en cap cas de la bicicleta perquè les pistes eren prou grans i em podia regular amb el compta-quilòmetres (estrenat a Folgueroles). Això sí, la última baixada era per un pedregal on em van adelantar uns quants corredors a tota llet mentre jo patia per no caure de la bici jeje. Al final vaig fer els 19 km en 1h33'23'' acabant en la posició 121 d'aquest tram. En aquesta transició l'Astrid ja havia tornat i em va donar ànims a boxes. Estava molt cansat i buit perquè ho havia donat tot amb la bici i faltaven els darrers 3 km a peu.


El primer km era tot de baixada i em vaig deixar anar, atrapant algun corredor, però entre el km 2 i 3 hi havia una rampa increïble. Mirant el perfil no tenia més de 75 mD+ però en l'estat que arribàvem, ens va matar a tots! Aquí vaig guanyar un parell de posicions simplement per pujar caminant més ràpid que els altres jaja. L'últim esforç fins a meta em va portar a finalitzar en la posició 104 dels 231 finishers, quedant-me a 1'30'' de puntuar jeje. El darrer tram el vaig fer en 13'49'', acabant el 71 d'aquesta secció.


Per recompensar al meu públic, vam anar a casa per dutxar-me i a dinar a BCN amb l'Astrid :) Era el final de la temporada de duatlons de muntanya!


Tram 1 (Running): 8 km (345 mD+) en 47'28'' (posició 70 de 231)

Tram 2 (BTT): 19 km (580 mD+) en 1h33'23'' (posició 121 de 231)

Tram 3 (Running): 3 km (80 mD+) en 13'49'' (posició 71 de 231)


Temps total: 2h34'41'' (posició 104 de 231 finishers)


L'Avi Salmó escoltant "Indelible" de la Brooke Fraser

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquesta cursa:
https://picasaweb.google.com/oktopusgarden/DuatloDeMuntanyaACentelles32009


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger