Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

dijous, 14 d’octubre del 2010

14/10/2010 - Visites a la teulada & Anglès incomprensible -


Aquest matí havia quedat amb l'Anna per baixar a peu, ja que la carretera ja està coberta de gel i neu i és perillós utilitzar la bicicleta. Té uns quants blaus al cos d'un parell de caigudes dels dies anteriors jeje. Total, que ahir em vaig oblidar de posar l'alarma del mòbil i el meu despertador biològic només m'ha donat 20 segons de marge. Sí, m'he despertat 20 segons abans de l'hora en que havíem quedat, i quan m'ha enviat un sms per saber on estava, només li he pogut dir que ens veuríem a la UNIS jeje.
















Al final he pogut recuperar temps preparant-ho tot, i he sortit de casa a les 8:45. M'he trobat a tot el gruix d'estudiants del nou curs, i casualment també amb la Meagan, així que no he baixat sol. Mentre arribàvem a la UNIS, el cel sobre l'Adventdalen tenia unes tonalitats vermelles espectaculars, i li he preguntat si volia pujar a la teulada per fer fotos (jo aprofitaria per controlar els mostrejadors d'aire dels estudiants). Com que mai no havia estat allà dalt, s'ha apuntat i hem pogut gaudir d'unes bones vistes. Després, durant el matí, he estat combinant la feina d'ordinador, amb el rentat del meu material. Cap al migdia, he pujat de nou a la teulada per treure el filtre del mostrejador TSP i l'Anna ha vingut amb mi per ajudar-me. No feia vent, així que no hem tingut problemes per embolicar-lo amb el paper d'alumini.

Abans de dinar ja havia acabat la meva feina de laboratori i només m'he deixat per la tarda acabar de preparar pipetes i material per muflar. Cal aprofitar que encara no hi ha més gent al laboratori treballant. La Pernilla està provant vàries coses i equips però no necessitem material comú, això és bo per acabar bé la feina les darreres 3 setmanes. Els dijous per la tarda tinc temps per fer una mica de tot (feina i esbarjo), ja que sempre em quedo per veure la pel·lícula a la UNIS. Sempre comença a les 20h, així que acostumo a aprofitar per arreglar fotos, panoràmiques i coses així. Això sí, des de que l'ordinador no va bé, haig de canviar d'estratègia xD Avui per això, havia quedat d'anar a sopar amb els estudiants del Mark. A les 18:15h, hem sortit tots junts des de la universitat per estar a l'hora al restaurant (Kroa) i ens han atès de seguida :) Com que un dia és un dia, he triat un dels plats cars, però és que volia tastar un bon filet de ren amb salsa de fruits del bosc i acompanyament de verdures (uns 30 euros). Estava boníssim, i almenys no he menjat una pizza, que sempre te la pots fer a casa xDD



A les 20h, el Mark Jr. (l'estudiant) i jo hem decidit tornar a la UNIS per veure la peli i hem arribat just a temps. Avui era un film ambientat als anys 20-30, on un grup de pressos s'escapen i volen trobar un tresor en una vall abans que l'inundin per fer una presa. Haig de dir que no he pogut seguir correctament tot l'argument perquè era un anglès impossible d'entendre (fins i tot els anglo-parlants ens han dit que s'havien perdut 0_0') i els subtítols estaven en finès xDDD Així que bé, he intentat entendre les imatges en base al que havia llegit sobre la història i n'he tingut prou :) No ha estat la millor opció però com sempre dic, de moment estan triant pel·lícules que no he vist mai i així les descobreixo. A més, les crispetes gratuites m'ajuden a aguantar fins que arribo a casa per sopar (avui no era el cas jej).

Hem fet la tornada més o menys en grup, i al arribar a la meva barraca, he vist que hi havia molt moviment. Avui hi havia una mena de festa universitaria a la disco, on havien muntat un toro mecànic i el preu de l'entrada era assequible (50 Kr = 6 euros). Total, que jo em volia fer una pizza per dinar demà i m'han enganxat l'Alex i l'Adrian, companys de cuina, molt borratxos i intentant-me convèncer per anar a la disco. Jo com sempre, pacient i pacient, els anava dient que havia de sopar i anar a dormir, però no hi havia manera. L'Alex em volia convidar a tot, ell ho pagava tot i tornàvem d'hora jajaja, ja me la conec aquesta cançó xDD Quan finalment han marxat tots (aquí, la sort és que surten de festa molt d'hora jeje), he pogut acabar de preparar el dinar de demà i anar a l'habitació per fi :)

Demà ja serà divendres, i toca dia d'ordinador per anar tatxant les coses que tinc apuntades a la meva llista de coses a fer!! Per avui això és tot :)

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbardContinuacio#



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger