Curses (85) Llibres (64) Viatges (270)

divendres, 29 d’octubre del 2010

29/10/2010 - Barcelona turística i resums varis -


M'he llevat prou bé amb l'alarma del mòbil tot i només haver dormit 6 hores. Després de la dutxa m'he acabat de despertar, i al anar a la cuina a esmorzar, m'he trobat al Christian (company al departament i per tant al sopar d'ahir), que també estava menjant alguna cosa. Ell havia de baixar més d'hora per organitzar un mostreig de camp, així que m'ha deixat uns minuts abans. Jo ho he preparat tot i cap a la UNIS. Avui he provat de baixar sense barret i/o gorro i he aconseguit arribar a la UNIS sense patir en excés tot i estar a -14ºC xDD Això sí, els guants no els puc perdonar o se'm congelen els dits :P
















Tot el matí me l'he passat a l'ordinador fent diferents tasques, fins que a mig matí la Pernilla m'ha demanat ajuda per organitzar les visites a Barcelona. Hem estat apuntant com arribar a la residència, com moure's per la ciutat, on havia de deixar les meves coses al laboratori, etc. Sí, la faré servir per transportar part del meu equipatge i així jo aniré més tranquil sense sobrepes amb seguretat (haig d'agafar 3 o 4 avions i no vull pagar cada vegada!!). Després, he continuat amb les feines d'ordinadors i resums que volia enviar avui fins l'hora de dinar. Després, a les 12h m'he enrecordat de que podia demanar rifle, i he baixat a logística per veure si en tenien. Hi havia força gent davant meu, però en quant m'ha vist l'home encarregat avui, m'ha dit que tindria rifle segur :) L'he agafat per si em vé de gust fer alguna cosa light aquest cap de setmana. He estat observant si encara tenim prou llum, i ben bé de 10 a 16 encara hi ha claror per no patir gens així que veurem si trobo algú per sortir demà!

Com que ahir vam anar de sopar, no em vaig poder fer el dinar per avui, però tenia unes llenties en reserva, així que he dinat això amb una mica de fruita. Sempre tinc sort, perquè la setmana que faig menjar de sobra, surt alguna activitat i el puc aprofitar xDD Total, que he dinat ràpid perquè a la sala hi havia reunions a la tarda. He tornat a l'ordinador per acabar un resum que li haig d'enviar al meu supervisor norueg i així he passat la tarda. M'he plantejat si anar a tastar el buffet de pizzes (per 6 euros pots menjar tant com vulguis) però és que comença a les 16h i és massa d'hora per mi xDD Llavors m'he quedat treballant fins les 18 i poc, i he baixat a donar un cop d'ull a la reunió dels divendres. Hi havia temàtica especial per Halloween i et podies disfressar, però jo només volia jugar una mica al ping-pong jeje.


M'he trobat amb els clàssics de les taules de ping-pong i hem estat jugant una mica. Avui, després d'un parell o tres de setmanes imbatut, he perdut per primer cop. Hem fet un partit curt a 11 punts, i no he jugat bé realment jeje. Però bé, ha estat entretingut. Després m'he trobat amb la Mari i Renathe (que s'han disfressat, como no) i he decidit pujar una estona a l'ordinador abans de recollir per marxar. Volia acabar uns documents! Finalment, cap a les 21h, he tornat a baixar per buscar si algú volia venir d'excursió demà, i acomiadar-me per marxar cap a casa. No trobava la Mari, així que he estat parlant amb la Renathe, i m'ha preguntat si tenia pensat fer alguna excursió el cap de setmana. Li he dit que tenia rifle però que no havia trobat ningú així que si volia venir, em semblava perfecte. No era el seu pla, ho volia saber per si podia portar una amiga seva, que està de visita, d'excursió jaja. Ells s'han de quedar tot el cap de setmana treballant per entregar projectes. Per mi cap problema, així que m'ha presentat a la Katrine i hem quedat per demà al matí! Llavors ja podia marxar tranquilament cap a casa a fer-me el sopar i descansar a l'habitació :)

Sempre sorgeixen oportunitats del no res aquí, així que d'un cap de setmana en que m'havia quedat sol per fer sortides, almenys demà ja tinc un pla ferm i podré continuar gaudint de les excursions als voltants de Longyearbyen. Veurem com es comporta la climatologia, tot i que la previsió és força bona (amb fred per suposat, però sense núvols ni boira).

Bona nit,

L'Avi Salmó des de la Barrack 4, room 211, Nybyen, Svalbard

Enllaç directe a la resta de fotografies d'aquest viatge: http://picasaweb.google.com/oktopusgarden1/ResumSvalbardContinuacio#


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del diari

Sobre el viatger